Karlstadbo


Lite märkligt e de men de e sant.
Trodde faktiskt de skulle kännas mer knas än va de gör men de gör de inte. Känns varken som om ja e i en "främmande" stad eller att ja e ovan vid att bo i lägenhet....
De enda jobbiga e att de känns väääldigt ensamt ibalnd....van vid att bo me Peter nu...
Varför ska de kännas sååå långt till freda.??

Annars har ja fått rätt bra ordning här..bara lite småsaker som fattas å så...

Börja första dan idag också...elle inte på riktigt eg, men de e iaf en början.
Matte i en å en halv vecka...usch...på gymnasiet plåga man sej igenom en å en halv TIMME i princip. pest va de då..
Men nu e man illa tvungen..elle eg inte, men eftersom ja inte e mattesnille så e de nog behövligt. För sånt som man inte e superintresserad av, de lägger man inte på minnet.
men dan börja 10.15 me samling i en stor sal för lite föreläsning...elle genomgång av matte va de ju.
sen vid halv tolv ca så blev vi indelade i de linjer vi ska gå...så fick vi följa me en annan lärare till en annan sal, för att sitta å råräkna matte i ca fyra timmar... (till kl 17.00) usch..gick sådär kan ja säga men men...nån gång e detta över också.
Va för övrigt jag å en tjej till än så länge som ska gå bygg...


I lördas va ja på grillfest hos Jenny Dalbert....mkt trevligt!!! tycker så mk om mina goa vänner så de finns inte!! Dom e bäst!! hoppas dom kommer å hälsar på nån gång här..man har alltid så skoj me dom!! Mysig kväll va de!!


Underbart goa!!!


ska smaka på mina nygjorda hallongrottor nu tänkte ja..fick några choklamuffins av bror min förut också...smaskens =) fick göra rättså stora, för i affären fanns bara bullformar...men de gör inget ju!! Hihi!! Goa va dom!!!
Önska bara att ja hade min underbara pojkvän här nu som kunde ligga å mysa me mig....

Får nog köpa ett såntdär tiokort som man kan åka tåg på...bara att de kostar 820 kr..de e inte dyrt för tio vändor fram å tebaks te MLD, men e man student så tycker man allt e dyrt typ. Känns så iaf..som man vill snåla.

Ne nu ska ja vänta på att Min darling ska ringa mej...de e nämligen de man får se fram emot nu när man inte kan träffas...Hoppas han vet att han e de bästa som finns, å de bästa som hänt mig!! Me andra ord: Han  e världens bästa man kan ha!!! Bäst på allt!!! Älskar dig Peter!!! <3<3<3<3<3<3
"Cause I remember love so beautiful....."

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0