LÅtaR:


Har en ny favvolåt för tillfälligt: "Misery business" med Paramore! Den e såå bra, man blir så glad även fast texten inte e så rolig egentligen...hela albumet e grymt bra!!

Annars e denna fin me "Arvingarna- Det svär jag på" : Den e till darlingen...<3

"Nej jag vill aldrig vara utan dig
Du är det bästa som har hänt i hela livet
Och mera kan man inte önska sig
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig"...

Men min absoluta favvolåt, som ja aldrig kommer tröttna på e P.Diddy´s - I´ll be missing you! Så fin e den! Den tillägnar ja min mormor <3

"Reminisce sometime the night they took my friend
Try to black it out, but it plays again
When it's real feelings hard to conceal
Can't imagine all the pain I feel
Give anything to hear half your breath
I know you still livin' your life after death"


Även Police- "Every breath you  take" som e originalet kommer ja aldrig sluta gilla!

Fast det har alltid vart the Fray´s - "How to save a life" som ja kopplat till mormor...också himla fin!

"Where did I go wrong? I lost a friend,
Somewhere along in the bitterness.
And I would have stayed up with you all night,
Had I known how to save a life."

2 Pac´s- Changes är en låt med väldigt bra text/ budskap...

...sen finns de typ hundra låtar till som man bara älskar!!!



Musik e himla bra!!
Man kan lyssna på det när man :

- e lessen
- e glad
- e på festhumör
- sitter i bil, båt, tåg m.m
- e ute å springer/ cyklar
- lagar mat elle gör andra "hussysslor"
- bara har lust för å lyssna på bra musik!

Inte bara att man kan lära sig av musik olika saker, de kan även hjälpa en å komma ner i varv, koncentrera sej bättre elle bara få en att bli gladare!!
Så vad skulle vi göra utan musiken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0