Surprise!!!

Ja, igår blev ja överraskad må ni tro!! jag visste ju att darlingen skulle komma, men inte så tidigt!!! =)=) kl 17 ca ringde han å sa att han va här!!! Ja som väntade mej han kl 19 elle nåt...kors!! å ja som inte gjort maten elle nåt!! men va gjorde de!!! ;)  de tackar man ju inte nej till om man säger så!!
å tur va väl de, för tiden gick, som vanligt, snabbt...å nu sitter jag här..torsdag..haft en labblektion nu. va skoj, men hann inte färdigt tyvärr...skulle sätta upp en husstomme med hjälp av en byggmodell...väldigt intressant!!
sen börjar ja inte förrän 13.15 igen..å slutar kl 16...segt..


usch sen har ja värsta ångesten...kan inte bestämma mej för om ja ska gå på nollningen ikväll elle inte..hört att de ska bli skoj å så bla bla,...men ärlig talat så har ja inte haft "överdrivet" skoj de andra dagarna...de hindrar ju inte från att de ska bli samma ikväl men a...
Ja vet, man ska göra som man känner! å just nu känns de som om jag Inte vill....hmm egentligen vet ja inte varför men..elle jo de gör ja väl..dels för att de inte e nårra från min klass typ..utan bara från sjuksköterskeprogrammet...(de gör ju inge iofs för de e trevliga) men a..vet inte...ja e så dum när de gäller sånt här...de ja inte känner mej "bekväm" me..elle va tusan man ska säga, de vill ja inte göra. väldigt logiskt men..ja vill bara va hemma känner ja..men de e väl för att ja ska sitta å tycka synd om mej själv...vilket ja e en hejare på de me!! vet inte varför de ska va synd om mej men..
Men sen e ja en sån person som vill ha/ behöver tid för mej själv...bara va hemma å slappa emellanåt typ baka elle va tusan som helst..å de gillar ja!
A skitsam...svårt å förklara e de...ja får se hur ja gör helt enkelt...sen e de jobbigt å veta, när man inte vart me, att de hade skitskoj! men de e ju smällar man får ta isåf...menar, hade ja inte vart me mån å tis å vetat hur de vart så hade ja inte ångrat mej om ja vart hemma...

Längtar bara tills imorn ja...suck...blev ännu jobbigare när man fick "ett smakprov" på de också hehe! ;)
Hoppas ja kan ta de tidiga tåget men ja får se...blir ju så sent annars bara...

Ne nu ska ja försöka göra de ja tänkte göra nu under mina lediga timmar här...skriva klart min inlämningsuppgift!!
"Jag, en blivande ingenjör" heter den...elle skulle den heta! blir väl sådär bra men men...de va ingen betygsssättning på den ändå..


fryser gör ja här me...de bannemej höst nu känns de som...menar när man frå skrapa frost från bilrutan på morran så e de inte normalt för augusti månad iaf!! sjukt!! ne de blir till å hämta vantar hemma sen i helgen..usch!! tur ja köpt mej en ny jacka..för den lär snart behövas!!! kors!

Bådar inte gott inför löradgens kräftskiva!! Utomhus!!!!!!!!!! Jaja...me lite i sig ska väl de me gå ;) hehe!!

puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman! Hoppas du har de fint däruppe...=) Tänkte bara säga att jag förstår precis hur du menar, att man är dum med sånt som man inte känner sig "bekväm" med!!! Skönt att höra att det finns fler som jag=) Ta hand om dig, så ses vi kanske i helgen! Puss&Kram

2007-08-30 @ 19:47:13
URL: http://linamaria87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0