Du...


Ett år har de gått nu...drygt i alla fall...

Ett år!?

Kan knappt förstå att de var så längesen vi först träffades.

Känns som igår.

Helt sjukt fort har de gått i vart fall.

Men tiden går ju fort när man har roligt.

För de har jag haft detta året. Roligt och helt jäkla bäst har de vart!

Fått uppleva så många bra saker tillsammans med dig, men än finns det många saker kvar att uppleva.

Hur kunde jag ha sån tur?

Allt har varit så perfekt och bra.

Detta året slår alla andra med hästlängder!

Är så glad att jag fått dela det med dig.

Du är så underbar, snäll och omtänksam, så ibland förstår jag inte vad jag gjort för att förtjäna någon som dig?

Eller varför du ville ha just mig?

Men jag klagar inte de minsta!

Är så lycklig tillsammans med dig ska du veta!

Du gör så att jag känner mig omtyckt, uppskattad och fin i dina ögon.

Och det är något som alla borde få känna.

Nu vill jag bara få tillbringa en underbar jul å nyår tillsammans med dig och hoppas på att vi kommer fortsätta att njuta av underbara år tillsammans och att det fortsätter så här för alltid.

Det är de jag önskar mig mest av allt egentligen.

För jag älskar dig Peter av hela mitt hjärta!

Du är den största anledningen till att livet är värt att leva för!

Du förgyller mina dagar!


Oslagbara.



Kommentarer
Postat av: carro

men va fiint!ni verkar ju ha de alldeles perfekt hihi..sööta tsm är ni iaf!
ja allt har ordnat sig nu som tur är!
puss!

2007-12-17 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0