Hå hå ja ja..

Jaa, nu står man här...allt e över typ...tror inte ja fattar de förräns man står där i augusti å man ska inte tillbaks till skolan. sjukt va fort allt gått nu!
både gött å sorgligt.
Nu e de bara upp till en själv va man vill pyssla med....hmm...ja...för min del e de nog rättså klart va ja ska göra...
Om man kommer in vill säga...
usch...orkar inte tänka på sånt nu...
Nu vill jag bara uppleva en helt underbar sommar med min pojkvän å alla andra goa vänner!
så får man ta de som de kommer sen...
Jag brukar vara bra på att skjuta fram alla funderingar som ska komma...

så nu har man börjat flytta också...elle de mesta e faktisk i sin ordning...så de gött!
å så har man börjat jobba...usch! men de e bra, gött me pengar! de lär behövas....jobbar på midsommar också..segt...hela TRE helger i rad från och med midsommar!! Ja ja....men de ska man väl överleva.

Ska absolut inte klaga på nåt nu...har ett underbart liv!
sommarjobb, de e inte alla som får de heller...
tak att bo under, en familj, goa vänner och framförallt världens underbaraste Pojkvän! :D de e heller inte alla som har, kanske inte ens får någon gång.
så va klagar man på, Jo, massa småsaker..s.k "I-landsproblem" ....
men de e ju så...de man inte har, vill man ha å de man har, vill man ibland ändra på.
Man blir aldrig nöjd.
Men de e jag nu. Nöjd.
Kan inte må bättre!


Nu sitter jag här, i min ensamhet.

Tänker på dig.

Tänker på oss.

För jag behöver dig.

Det är bara dig jag vill ha, bara dig jag vill vara med.

Nu, och föralltid.

Du är min alldeles egna favvo, Peter.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0