Aint no sense in love...



Kors, ibland vet man inte vart alla känslor ska ta vägen känns de som!! De e bara massa som vill ut! Vill bara skrika ut typ allt ja känner, men samtidigt går det inte. Det går inte att beskriva med ord mina känslor!
Nånting e de ju, när man sitter på lektioner å försöker lyssna så gott man kan å va engagerad till max, men när det enda man tänker på e dej! de e inte En gång om dan, utan typ jämt!!
På morronen längtar jag, tills dagen e slut å ja får höra din röst, å förhoppningsvis träffa dej! :)
På natten vill ja inte somna, för då vet ja att snart e de morron, å då börjar allt om igen...å då e de vänta igen.
kors ja måste va lite knas, men ska ja va ärlig så tror ja att ordet heter KÄR.
dom orden hör ju ändå ihop, för e man kär, så blir man knas!
Å båda stämmer bra i på mej just nu.


Hur kan ja ha sån tur?

You´re not the one that I need
You´re the ond that I want
That makes a perfect sense to me ;)







JO, jag är lycklig.





Kommentarer
Postat av: Din älskade vän :)

hej katie.. jag tror du är kär =)

//Din älskade vän C

2007-03-13 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0