100:e inlägget!

Ser på fotbollsgalan men e sådär tycker ja väl...så såg ja att ja gjort 99 inlägg så då va ja tvungen å skriva.
Úndrar just vilka som läser min blogg...menar några vet ja ju, men hade 21 lästa förut?? Å som mest har ja haft 30 som läst. :S ?? Jaja...de e la folk.

Suttit å gjort en egen sånhär lista me, onödig som ja e, men satt å drömde mej bort:


1 dröm jag har:

Att jag och min familj får leva ett bra liv utan sjukdomar eller liknande


5 saker jag önskar mig just nu:

Att jag var hos Peter

Att jag hade mer pengar till julklappar m.m

Att jag pluggat färdigt

Att jag blitt mer vältränad och minus 2-3 kg

Att jag bokat tid för klippning å färgning


10 saker jag vill lära mig:

Åka snowboard

Tapetsera

Rita hus

Bygga hus

Åka vattenskidor/Wakeboard

Homestaging

Fotografera

Spanska flytande

Engelska flytande (nej kan inte så mycke som man vill)

Måla (ur hus och inredningsperspektiv)


15 saker/drömmar jag vill uppleva:

Mitt första riktiga jobb

Vara sambo

Bygga mitt hus

Simma med delfiner

Snorkla

Klappa en tiger eller annat vilt djur

Åka på safari

Vandra i djungel/regnskog

Hoppa Fallskärm

Bli förälder

Surfa

Åka snowboard

Se en vild val fritt

Safari på Antarktis

Åka gondol i Venedig


20 ställen/resmål jag vill besöka:

Kinesiska muren- Kina

Mexico- Karribien

Maldiverna

Kuala Lampur- Malaysia

Australien

Gotland

Norrland (å se norrsken bl.a)

Florida/Miami

Frihetsgudinnan

Eifelltornet

Colloseum

Auschwiz

Golden Gate bron

Niagarafallet

Venedig

Tahiti

Disneyland i Paris

Sydamerika

Mauritius

Alperna




Gört du me om du har tid över eller bara tråkigt...
Nu ska iaf ja se på Prison Break! ;)


Kommentarer
Postat av: carro

Tack goding för kommentaren! snällt att du tycker så :)..japp vill absolut inte missa den så ska allt försöka komma, har ju iaf anmält mig!..skulle oxå bara säga att ja kollar din blogg varje dag, är väl en utav de 21 då kanske hehe :D

2007-11-12 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0