Hade fel...

De där me att ja kände att de blev lättare igår. De va fel. De va BARA tillfälligt. Nu e de som de brukar vara igen. :(
När ja vakna imorse så kändes de som de brukat gjort de senaste morrarna...skit!
Alltså allt va som vanligt å saknaden eller längtan hade inte förminskats ett dugg. De vissteja ju visserligen att de inte skulle göra heller, men iaf kännas liiiite lättar i.o.m att man fick prata lite mer....
Men de e fortfarande jobbigt som H*LL!
Suck...så känner man sej så duktig som klarat sej så länge, å så inser man att de inte gått hälften än!!! Jo, imorn men ändå. Fan va bajs.
ja hoppas ja får ett samtal sen som man kan klara sej en stund på iaf....

Mitt hjärta är fullt utav dig,
jag har allt man kan önska sig!


Har för första ggn gjort en fiskrätt i min lägenhet haha!!
rätt dåligt att de inte blitt av, menar smartare behöver ja ju bli!
Å så fick ja en klipptid på torsda, å troligen, förhoppningsvis färgning med! för de e akut!!
Bara de att de e en elev som ska klippa mej, så lite orolig e ja. Men de sa att de andra skulle stå bredvid å typ "hjälpa till" så hoppas de går vägen...ja som ville klippa mej mer frisyraktigt..jaja får se va hon klarar av.
va gör man inte när man har de oekonomiskt ställt hehe...för man fick klippning för 200 , å förgning för 150 kr billigare tror ja...så de e sjyst. Men får se hur de blir på den biten. finns ju värre saker liksom....

Fan va ja hatar mina händer just nu, de blir bannemej som sandpapper på vintern! Åh så äckligt när man inte kan ta i nåt utan att rysa typ...får smörja in stup i kvarten..elle så fort man tvättat dom iaf. mas.


Finns en så bra låt nu Leona Lewis- Bleeding love! Lyssna, mycke bra!!


"I hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som blivit så hård"
              - Kent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0