uttråkad, trött, längtar...

usch va ja e trött! men ska inte klaga när man fick sova te 09 imorse...men e nog mest utmattad-trött.
Imorn ska ja hem!!!!! jippie jippie jippie!!

Ska ner me tvätten nu..borde plugga...jo ska försöka me de..men uppgifterna e så svåra!! Å ja känner mej mest trög å blåst av alla. usch de e säkert bara ja som tycker de e svårt å inte fattar...undra ja hur ja kommer klara mej i framtida yrke...

man får (elle jag får) verkligen mjölksyra i backarna på elljusspåret..usch va seg ja e i bena nu!!
har tråkigt också...å längtar efter freda!! sen blire lååååång väntan...usch usch...men de ska allt gå de me!


Favorit fika: hmm..fikar inte så ofta men någon go smörgås å riktig varm choklad e gött! Annars de ja bakar hehe
Favorit tidning: hm..metro (gratis e bra), inredningstidingar, Cosmo
Favoritplagg: mjukisbyxor
Favoritlåt just nu: "No one"
Byter gärna garderob med:
svårt de...men någon me cool stil
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, grått typ..
Mitt rum/lägenhet kan beskrivas som: gula tapeter och 24,5 kvm hehe
Beskriv mig själv med 3 ord: tycker synd om mej själv (vet ej hur man säjer de me ett ord), snäll, otålig
Jag tränar: ute å springer för tillfället å lite "egen träning" hehe
Jag ville bli när jag var liten: veterinär
Nu vill jag bli: byggingenjör, ( fast eg inredningsarkitekt eller på en homestaging firma)
Humör just nu: trött, uttråkad
Något som du absolut inte äter: lever å lamm
Hur många kuddar sover du med: har två, men sover bara på en
Morgon- eller nattmännsika: morgon
Sparare eller slösare: slösar mycket men kan spara om ja vill.
Bästa film: vet många bra filmer...
Bästa bok: Liza Marklunds "Gömda" och "Asyl"
Favorit genre på bok: Självbiografi eller roliga som man skrattar till
Första idolen: Arvingarna, Backstreet Boys
Den Artist/grupp som du lyssnat längst som fortfarande går hem: Arvingarna
Hur många barn vill du ha när du blir stor: vet ej riktigt..de får man se å låta tiden avgöra
Bio eller promenad: bio, ut å gå e rätt tråkigt..springer hellre om de e för motions skull.
Är du kittlig: Ja de kan man säga
Min största svaghet: dåligt tålamod och att jag låter mitt humör gå ut över andra och tycker lätt synd om mej själv
Det här är jag bra på: ha ordning, hyfsat bra på å planera...få saker gjort i tid.
Chips, glass, morötter eller godis?: godis tyvärr
Stökigt eller välstädat rum/lägenhet?: välstädat
Kaffe, te eller inget?: te, men dricker inte de heller så ofta
Äter du alltid frukost?: Ja, skulle inte klara mej annars!
Vad blir de isåf för frukost?: Ett kokt ägg å havregrynsgröt me äpplemos å mjölk.
Har du någon last?: Nja...kokt ägg på morran isåf haha! Himla gött. Börjar bli svag för mörk choklad me tyvärr...men bättre än ljus iaf! ;)
Har du en besatthet?: Ja, Peter haha
Vad har du för humor?: Jaa du..rätt "vanlig" tror ja. Skrattar åt de som e roligt helt enkelt!


Har du också tråkigt kan du ju göra som ja...kopiera denna...

Ne nu får ja dra.
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0