you´re my everything

Usch hatar söndagar, men denna tar nog alla rekord!! Usch...så jäkla jobbigt å åka ida när ja vet att ja inte kommer få se/träffa Peter på tre veckor!!! Tre veckor!!
ja de kanske inte tycks så länge, men för mig, NU är det en evighet!! fy hoppas tiden går undan bara!!
Kände tårarna när ja satt mej på tåget..fy ja de e jobbigt! Försökte plugga för å tänka på nåt annat men gick inge vidare...så kom en klasskompis från vbg..de va lite tur för dåt änkte man på annat iaf! T.o.m skrattade så de va gött..gick resan lite fortare me!!

Bara längtar te freda 30 nov när ja kommer me tåget å darling står å väntar!! Kors va de kommer kännas gött!!

men men..de e bara å stå ut...tre veckor e eg ingenting, men de känns som sagt som en evighet!!!


Va snö här uppe förresten...elle iaf på backen littegran...jobbig när man cyklar, kommer helt klar halka nån gång!!känner att ja skulle behöva min vinterjacka, men den kunde ja inte ta me, för hade så mö packning tyckte ja...får skylla mej själv..å nu kommer ja nog inte hem förrän, just 30 nov, så får la klara mej elle köpa en ny (vilket ja eg vill, men som inte min ekonomi tillåter)


Va tvungen å köpa lösgodis förut också..va ett bra tag sen ja åt just lösgodis! Får passa på för imorn å framåt (iaf på vardagarna) blire inget sånt plus träning.


Ne får göra iordning mej för natten å fortsätta se klart på Van veeteren!






Älskar dej av hela mitt hjärta!!! Du är min ängel!

image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0