IDAG

Nu har ja faktiskt suttit lite å skrivit på mitt muntliga...e ju ite helt färdig men...så imorn ska ja fixa OH-papper å sen plugga på!

Annar har de vart en hyfsat go da...slö me andra ord. Va borta hos en klasskompis å lämna mitt arbete som han ska opponera på. (hoppas han e snäll)
sen skulle ja fixa cykeln hoppade ja på men insåg att de va ute me den,,, stackare... min fina pärla!!
Ne måste helt enkelt ha hit min andra cykel för här klarar ja mej inte utan cykel!! så trögt å gå!!

Har fått me min kusin Jacob me på en springtur sen vid femtiden...får se hur de går hehe!


Längtar som en tok efter freda (ja, redan!) för då kommer peter upp hit..han jhar ju bara vart uppe här en gång (?) innan...så de e på tiden! Kan ja visa stan litte å så kanske se på bio eller nåt...

Har vart så gött å vart hemma hos han hela veckan nu!!  de va ju hela veckan även fast ja åkte upp te K-stad på onsda morra å kom tebaks på torsda ef.midda...har vart så himla tryggt på nåt sätt...suttit snäll å pluggat när han vart på jobbet å tränat å så....ne helt gött har de vart!! Inte trötta på varann har man blitt heller (kan ja nog inte bli heller men) elle iaf inte ja på han, utan ja vill bara träffa han mer nu typ!! knas...Men får väl va ifrån han en stund nu iaf...de e ju eg bara fyra dar, för den femte, fredagen, då kommer han ju! =)


Gillar denna texten...elle a, den e ju rätt hemsk men bra ändå. för den e stämmer...

Du går genom parken
Det är inte ens natt än
Och två som går bakom springer ifatt och tar
Allt som är ditt

Du borde ha skrikit
Men det kommer inget ljud
Dom behöver inte ens hålla för din mun
Allt som var ditt

Åh, tänk om du hade gått en annan väg
Eller inte vart så korkad och gått ute själv
Du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta
Det måste va' ditt fel
Det måste va' ditt fel


De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas



Ne nu väntar jag bara på de samtalet som ja väntar på varje vardag! =)

Att jag har nånting
så obegripligt stort
att du vill vara min
att du vill vara min
att du vill vara min
att du vill vara min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0