Oslagbara..


 

Du är luften jag andas.
Varje dag,varje sekund med dig är jag så oerhört tacksam för.
Du har fått mig att älska livet
Älska kärleken..
Du har fått mig att känna mig betydelsefull, omtyckt och älskad.
De är en känsla jag inte vill vara utan.

När jag har något att berätta, finns du alltid där och lyssnar.
När jag har det jobbigt, finns du där och tröstar.
Jag vill dela allt med dig.
Även fast det är jobbigt nu så vet jag att du alltid står vid min sida.
 När jag inte är hos dig så vet jag att du alltid står och väntar.
Du kom in i mitt liv och förändrade mig till något positivt.
När jag tittar på dig ser jag en framtid.
Du är det bästa som hänt mig, och mina känslor för dig är obeskrivliga!
Jag släpper inte taget.
Vi två är oslagbara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0