kittens

Såg "hitta Hem" förut å blev så sugen på å mysa me en katt....e bara å gå hem te mor iofs men ändå!
ÅÅh dessa underbara söta kattungar!! Fy fan ja smälter varje gång ja ser en!
ja har alltid varit ett sort fan av katter....har i princip levt med katter hela mitt liv!
å de va ett av mina största intresse när ja va mindre...greja me våra stackars katter hela dagarna!!
Då e de rätt svårt att komma ifrån de...de e kanske nu på senare som ja blivit mer "intresserad" av hundar....
Men en sak e ändå säker....en katt ska ja ha i mitt hus =)
(även fast de inte e så poppis hos alla....hrm...)
Va såklart tvungen å kolla på blocket....hihi



E speciellt svag för gråa...... :)




Men 2600:- för en katt....nae....visserligen en renrasig Maine Coon då men ändå!




Perserblanding....vissa kan va så jäkla söta, men de har ändå inte vart mina favoriter....undantag för dessa guldklimpar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0