Jullov å sjukt nöjd

Jag har äntligen jullov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ underbart de känns!!!
Lite andra bullar än mitt "bittra" inlägg igår haha!!! (åh va sugen ja blev på bullar där)
Känns så jukt bra å ja har typ haft ett leende på läpparna sen ja kom hem vid 16 tiden!!!
Arbetet är inlämnat å klart, fy fan va vi e bra!!! =)
JA va så nöjd att ja lätt gav mej ut på en springtur direkt ja klev innanför dörren typ!
 Å till å me då log ja haha!!! Sjukt fult!
Så nu har ja duschat, ansiktsmaskat mej, städat lgh, diskat å packat!!!! SÅ gött!!
Nu ska ja bara äta också så e dagen fulländad haha!!

För imorn morron mina vänner drar ja te Melleration å blir där över jul å framåt!! SÅ sjukt gött å underbart!

Bo hos min bejbe!!
Mm mm mm!! Hihi...ska bara slappa, ta igen tid med P å vänner å göra saker som behagar mej!!
Lovely!!!
Bäst är du!



Ja...hittills är packningen uppe i 3 väskor å en dataväska....YES! Tur ja har Jenny me mej, men så mkt bärhjälp lär ja väl inte få där för hon har minst lika mkt haha!!!! :P

JO, vi hade så mkt tid över idag, så de blev stan!! Å ja som inte hade pengar skulle inte köpa nåt.....Nej då.......
de slutade iaf med en grymt go lunch på Åhlenshuset, ett par skor, en klänning för 79:- (?!) och en annan top.....hrmf...Plus att ja fick tillbaks min klocka me! De va ju därför ja åkte in egentligen...hrm....men ja e sjukt nöjd me mina köp iaf! Å än så länge infinner sej ingen ångest :P JA va ju tvungen å fira lite hehe!!


Ne dags å fixa nåt käk!!

Nästa gång vi hörs e ja i MLD!!!
Tack å hej!

Ha de gött /Katie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0