Mannen i mitt liv





Tolka de rätt, men sicken händig man han är den där Timell! ;)


Har verkligen inte orkat skriva nåt vettig här på ett tag känner ja.....vart fullt upp i helgen iaf ;)
Fredag kom bejbe upp å vi käka hemmagjorda pizzor å slappade å mös framför TV.n!
lördagen va de upp tidigt å ut på stan å shoppa julklappar!!! =)
Blev en toppen dag, även om ja för en stund blev liiiite irriterad på allt folk haha!
Hann me å fika på toppen mysigt cafe, sen mötte vi upp mor som bjöd på mat på en restaurang! Toppen där ;)
Mysig dag precis som ja ville ha den, ihop med hjärtat mitt!!
Å kronan på verket va att ja fick mitt tentaresultat när ja kom hem!!!! Å de stod G!!!!! Vilken fet jäkla lättnad asså!!
Så de blev fira!
Haha..å de rejält visst :P ja, jag skyller lite på jenny....jag, jenny å sarah haha! Hade iaf sjukt kul, trots huvudvärken dan efter å enstaka "minnesluckor" (?) :P
KÄndes sjukt "fel" å gå ut utan P när han ändå va här uppe, men efter att nästan ha blitt "tvingad" så fick de gå!
SOm tur va slapp han ju va ensam!
Ja har den bästa!!!! Tack för en toppen helg!
Hann i princip köpa alla julklapparna...utom till P då....men har ju en del dagar på mej!
Å så av en "slump" fick ja bytt upp min mobil me ;) Inte fel hehe!! Vilket inte alls va mina planer.....men ibland går de bra!
Söndagen va slapp...P åkte tyvärr tidigt för å slippa mörkerkörningen...så ja begav mej te jennys place å käka mat, snask å kolla TV, spillde julmust å försökte tillsammans minnas gårdagen haha!!
De va min helg de!!


men gud, ja har ju glömt tända 2:a advents ljuset!!! Haha.....får bli!

imorn ska de bakas!! :P


/K*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0