D va d d...

Äntligen e de över...men bara för de kan man inte kopplla bort de helt...vet ju inte hur de gick...troligen skit...fan. Men ja va beredd på de så ja vet inte hur de känns...typ "Normalt" ja e inte lessen å inte glad..känner bara skönt, nu e de över. Får ja göra om de så fine...de e jävligt surt äpplet men ja kände typ på tentan att "de e liak bra jag får göra om de så ja får plugga mer" Sjuk tanke för ja har pluggat massa, men trög som man e så hjälper inte de alltid...nåja..
Å så börjar Matte del 2 på månda yes!! Härligt!!! =)
Eller inte...

Fan va de e storm ute by the way! Gillar´t inte....de får hellre regna än blåsa tycker ja!! usch...

Men denna helgen ska ja iaf försöka koppla bort matten...å skolan överhuvudtaget!
elle de kommer ja göra, för ja ska fan inte öppna en mattebok ens! (bara kanske får se) Men ja ska iaf ha de gött å göra de ja känner för å inte anstränga mej för å plugga!!
Så Ikväll ska ja äntligen te P. å då blire mys för hela slanten!! Fredagar är lätt bästa dagen i veckan!! Lätt!!!
Å imorn kan vi äntligen ta sovmorron ihop, för han har ingen träning som hanska upp till =)!!
Kanske kan inviga frukostbrickan me ;) de har han nästan lova mig hihi!! Frukost på sängen e man inte bortskämd me..nej nej. ;)
sen ska grabbarna grus visserligen bort vid fyratiden te åmål å spela hockey å greja å fira mattias...får la se om man e chaffis eller ej...va ja ska göra på kvällen har ja ingen aning om...Vonnan kanske....


Ne, nu ska ja packa väskan å sen bege mej te stan å tåget!! Yes!

Ha en trevlig helg!! De tänker iaf ja försöka me!
=)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet vad du ska göra på lördagkväll! Hänga med oss andra brudar och möta upp med killarna på HC såklart!=) Jag hoppas innerligt att det är en åldersgräns som är okej bara, jag ska försöka kolla upp detta! Hör av mig ikväll/imorn! Pusspuss!

2008-02-22 @ 16:04:09
Postat av: Monkan

hoppas du haft en trevlig helg!

2008-02-24 @ 22:28:25
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0