Damn...

När jag har världens chans å se Miami Ink så har ja ju inte Discovery!!!!! Suck...tänk va irriterad man kan bli av å missa ett tv program...sjuk.

Tror ja håller på å bli beroende av min blogg...bra eller dåligt?? visst de har ja la vart sen ja börjat, men de e mer som att ja skriver TILL läsarna å inte FÖR min skull! :S knas...menar när ja börja va de ju för att ha de som min "Dagbok" liksom..för min skull helt enketl..men varför publicera då? Jo, men alla gör de ju eg. för att man vill att andra ska läsa det, och man vill att andra ska veta hur man har det, vad man gör å inte gör å vad man tycker om saker! Sjukt eg. va man "blottar" sej. Men...I like it! visst, man blottar sej ju inte helt...aldrig...de e enda skillnade med å ha "dagbok" på nätet än att använda sej av de klassiska sättet, att skriva i en bok...DÄR kan man blotta sej å sägaa precis allt man tänkte å tycker utan att nån skulle tycka man va knas elle störa sej. De e mycke bättre eg..men orka man de? Ne..datorn går ju mycke snabbare att skriva på...
Ja de va bara ett tyckande från mej...men man blir beroende...lätt. Folk tänker la "vilket liva har man då, om man skriver blogg flera ggr per dag" Men jag har ett väldigt bra liv faktiskt! Väldigt nöjd å ja gör andra saker också!! Det är mer ett slags tidsfördriv, en hobby eller en kul grej. För ja tycker det är skoj!! Sen har ja så mycke inom mej ofta som ja bara vill få ut, berätta för nån, typ för annars blir hjärnan så full av tankar så ja orkar inte me...helt ärligt så skiter ja i om folk skulle störa sej elle så.. inte för ja tror de e så men...ja gör de ju för min skull, för att jag vill!!

Kom å tänka på en helt annan sak nu, å de e att ja skriver väldigt knepigt på tangentbordet...de va typ innan jul där, när vi höll på med grupparbete i skolan som ja satt å skrev å ja hade en klasskompis bredvid mej: "Du skriver rätt roligt" elle va hon nu sa...haha ...ja använder bara höger pek-och långfinger och vänsterns pek- och långfinger! :s tror ja...så ja skriver verkligen inte som man "ska"..men de funkar för mej haha! Å ja skriver rätt snabbt faktiskt...Man ska väl använda alla fingrar typ...men men...Har du tänkt på hur du skriver??

Nog om inget...ska dra på kent å börja me våfflorna, moset å körven å vänta på att brorsan ska komma på besök! Hungrig nu ja!!!
Sen blire godis å Så ska de låta...å nån utav fredagsfilmerna månne ;)

image124
Längtar!!! =)


Take care, bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0