matte suger!

en sak e ju säker...ja ska ju inte sova "Middag" mer än än 45 min iaf...för igår kunde ja verkligen inte somna på kvällen..elle ja..blev la inte så sent men de e sååå störande!! Hatar  å ligga å vrida på mej å vet att man ska upp tidigt...
ska jag sova middag så ska ja nog följa sandras råd "Högst 20 min" annars faller man typ in i djupsömnen...
Blir så konstigt om man sover på dan också...då fattar man typ inte vilken dag de är när man vaknar..eller vad tiden på dygnet är eller va man gjort tidigare under dagen...ja.. Jag tycker iaf de känns knas!!

En annan sak som e säker är att: matte suger!!!
ååh...fattar noll å de e så tråkigt å ja vill inte!!! Blaj på allt!
Ska iaf försöka läsa igenom de kapitel vi gått igenom nu å hoppas på att ja fattar NÅT mer...

Kolla in denna: en grym artist, å enligt mej, en utav Elvis bästa låtar genom tiderna =) Så jäkla bra!
http://youtube.com/watch?v=rR7zig_Z9Z8&feature=related

Resten av dagen ska jag ägna åt att handla, diska, tvätta, träna, laga mat.....å se Grey´s såklart!!

För att citera Elin Kling:

"Trend är något man följer.
Stil är något man har"


image115
Diggar bilden skarpt! Cool! å har lääänge letat efter liknande t-shirt...
kolla in hennes blogg om ni  e intresseerade: http://kanal5.se/web/stylebykling

see ya

Kommentarer
Postat av: monkan

vad sugen jag blev på en powernap bara för du skrev om det, hehe.

2008-02-27 @ 14:36:22
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0