Luspank

å de har ja bara mig själv å skylla! fan, ibland förstår ja mej inte på mej själv hur ja inte kan hålla igen...ååh...nu får vi verkligen hoppas pengarna kommer på freda! senast! å tur va väl de att ja ens skicka in studieförsökran så ja får pengarna phu!!! jaja....den osm levet får se...snåla dessa dagar me andra ord....
de värsta e..elle värsta å värsta, men när ja väl fått pengar har ja räkningar å betala för dom...å då rinner de iväg igen...sen tågbiljetter för massa pengar...böcker...suck...kommer knappt kännas att ja fått pengar då säkert....
men efter de måste ja hålla mej! spara...för e rädd att juni, juli kommer bli fattigt!

har iaf köpt mej min pilatesboll som ja HADE tänkt köpa ida. så ska pumpa upp den nu! hoppas den passar mig (i storlek asså) så nu måste ja verkligen träna me den...så de tjänar sig! måset verkligen sluta köpa onädiga saker..."man har inte råd me allt som student" som en klok mor säger...ne de vet ja mycke väl men åh...

sen va ja på make up rådgivning på body shop!! hon sminka mej, vilket ja inte hade fattat att de va tanken..trodde kanske de va så att man bara prata å kolla vilka färger man passa i å så...men hon fixa till två olika "ögonskuggesätt" elle va man ska säga...å så fick ja massa tips å såklart va ja tvungen å köpa de nya ögonskuggorna som kommit in och som hon bland annat sminka mej me också...de hade ja verkligen inte behövt idag till exempel. fattar inte vart min hjärna tatt vägen iblan... om de e nån därute som känner igen sig i mig så blir ja glad...

nu ska ja verkligen fixa nåt å äta ...men vad??? nyponsoppa månne...de e la de ja har haha! nerrå...
sen blir handboll å "i huvudet på gynning"...

bye

Kommentarer
Postat av: Lina!

Haha, det är som att läsa sin egen blogg! Det är som att man har två hjärnor, en som tar över när köpsuget kommer! Helt sjukt!
Så jag hoppas jag kan glädja din kväll lite med att jag har precis samma problem!=D
Nu är det snart handboll som gäller ja!
Pusspuss!

2008-01-22 @ 19:13:28
Postat av: Frida

Hur tror du matchen går?
vad kul att bli sminkad. Alltid kul av någon som kan.
Haha, jag är också skitpank hoppas pengarna kommer på fredag annars dör jag. Okej, då jag kanske tar i lite men. Töliga är att allt försvinner på en gång :P

2008-01-22 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0