varför?


Varför har ja världens bästa pojkvän?
Ja, de kan man fråga sig!
så jäkla bäst när man som mest behöver han!


~mitt stora stöd~


Har me andra ord inte vart en så bra dag..men orkar inte ta de.
känns liiite bättre nu iaf..har faktiskt bakat mej en kladdkaka! haha.
brukar bli på bättre humör när ja bakar...inte för ja känner mej sugen på den just nu men...speciellt inte när ja bara vill träna å äta nyttigt. så på så vis vet ja inte varör ja gjorde den. kommer bara känna ångest när ja ätit. Inte för ja orkar hela då men!! Kanske kan bjuda brorsan elle nåt...jaja...

inge bra e de på tv ida..de e la bra de så man slipper känna sig "tvingad" å kolla på nåt. Kan ja plugga bäst ja vill utan att skynda mej typ..även fast min pluggräns slutar vid kl 20 typ...så ska försöka sitta tills dess nu.

de enda som gått bra idag va redovisningen. elle börja inte bra egentligen, för hade såklart sparat power pointen på fel, så den gick inte å öppna. men eftersom ja ställt in mej på att de kunde hända (man ska aldrig lita på tekniken) så gick de bra ändå å fick lite bra kritik för min "improvisation". Phu.


ååh vill bara träna, träna...men springa e inte sååå kul. men får försöka komma ut imorn tror ja ändå..hoppas de blir bättre sen me bollen å den ger nåt. sen e ju alltid träning roligare om man inte e ensam, så saknar fotbollen såklart!
känner att ja har liite träningsvärk idag, för de va ett tag sen ja sprang ju...känns i benhinnorna att man sprang i backar igår!
haha kom på en grej, när sköterskan skulle kolla så mina blodådror va bra att tappa blod från igår sa han: "oj, tränar du"? haha....naaaee...sen va han väldigt skämtsam men tror han mena de. knas iaf.

men sandra flyttar ju snart hit...så kanske får me na på nårra pass på KAUIF. =)

nu ringde mamma....

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det har jag men jag vet inte riktigt min kompis fyller tjugo också så men jag har inte riktigt bestämt mig än. Har tänkt att vara på ena stället först tror jag :)
Tentan klarar du nu det vet jag ;D
Jo, men jag fick med lite kompletteringar. Alina och Tommy var rätt olika tycker jag :P Alldeles skogstokig blir jag på dessa rapporter. Men nu kommer det matte och då blir det inga rapporeter.
Vi hörs imorgon efter din tenta tycker jag! Lycka till! Puss

förresten ska du med och simma någon dag? Min nya träning, man får inte ont i benhinnorna iaf snarare resten av kroppen haha

2008-01-18 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0