Let´s call it a day!

Usch..nu får de va bra!! orkar inte plugga mer nu asså!!
Va såå trött på de förut idag, så då va de gött med en springtur å få rensa tankarna, tänka på annat å få anstränga kroppen på annat sätt!!
Känns skoj att man har ETT JÄKLA PROV TILL efter detta imorn också...phu!
SUCK x10!!
Ja, ja ska ge de ett försökt iaf...har inte mer än 3 dagar visserligen å plugga in en hel kurs...men men!!!
Ingenting e omöjligt!
Bara 7 dagar kvar här sen e ja hemma för sommaren =) Freedom!!!
Får tänka så...

Åh, tack Ida förresten som fixa tebaks mina bilder i headern ;) ;)
Sånt e ja inte för haj på inte....så de uppskattas!

Annars har man namnsdag idag märkte jag...elle både ja å mor då men.
Hade helt glömt de, å brukar inte ha så stor koll på de ändå, tills P påminde mej att han grattat mamma!
Okaj? jag då? :P haha...ne de e inte lätt å komma ihåg allt inte!! Namnsdagar e inget vi har firat så i min familj så that´s fine!!

Mitt sötsug är dessvärre enormt!!!!!!!!!


Men ja har på nåt sätt lyckats hållt mej...tatt lite russin istället!
Men va grymt nära å dra te affärn förut..men de va inge mer ja skulle handla så då skulle de bara se fult ut å bara köpa godis haha!! Ja vet mesigt men så tänkte ja...iaf på vardagarna! De e ju iofs bra då men...
Men imorn bryts de nog hehe! Då e de grillning å tentafest me klassen som gäller å då får de ju bli lite mashmallows hihi!! Gött att de ska bli så bra väder!! de blir nog najs!

Nu har skattepengarna kommit in också såg ja! Å helt plötsligt vart man betydligt rikare haha!!!
Hade eg hoppats på att de kommit i slutet på denna månad, för nu finns risk för att ja slösar bort en del....måste hålla mej å spara etvå månader nu ju! Jeje...

Snart e de Grey´s!!!
Wish me luck tomorrow!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0