Nära nu!!

Nu har ja typ satt mej till rätta med en stooor skål fruktsallad framför mej!!
Känns gött ändå, visst vill man klara de te tusen, men samtidigt har ja inte den pressen, för "logisk sett" behöver man mer än två dar på sej å plugga en kurs på 4 veckor liksom.....så ja...ja tar de soft.
Frida har vart så snäll å hjälpt mej plugga typ 5 timmar idag! =) Guld värd *

Så nu ska ja kolla lite fotboll å sånt......å sen bara LÄNGTA till att morgondagen kommer för då e de LOOV!!
Har längtat som en tok de senaste dagarna nu...bara suttit här å vart själv, som i celibat elle nåt, å försökt koncentrera mej in i de sista för att verkligen känna mej belönad av lov typ!
Å av att få va me älskling! Fy fan va ja e förtjänt av de!!
Så mycke ja har träffat han på ett år, har la "vanliga par" träffats under nårra månader kanske :s!! Galet!

Å gudars va gött de ska bli att komma hem till världens underbaraste!! =)
En hel sommar me dej hjärtat, kan inte bli bättre!! De kommer gå fort, för de e inte spec lång tid, men ja ska njuta bäst ja kan av denna tid å ta vara på den!!!
Älskar dej mest!!!





Hinner säkert slänga iväg ett inlägg imorn efter provet å mellan all städning å rensning av lägenheten kan ja tro!! ;)
Ett litet "avsked".....

Have it nice!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gums!

Förlåt att jag var så kort på msn igår, hade somnat i soffan och höll på att komma försent till jobbet - så jag var liiite stressad!=)

Gött att allt är över för den här terminen nu va?? Du får höra av dig igen så får vi hoppas att jag har mer tid över!=)

Puss!

2008-06-10 @ 12:16:12
URL: http://linamaria87.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej gums!

Förlåt att jag var så kort på msn igår, hade somnat i soffan och höll på att komma försent till jobbet - så jag var liiite stressad!=)

Gött att allt är över för den här terminen nu va?? Du får höra av dig igen så får vi hoppas att jag har mer tid över!=)

Puss!

2008-06-10 @ 12:17:05
URL: http://linamaria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0