"27 Dresses"

image184

Glömde ju skriva om filmen igår!! =)
Jag å Frida såg ju 27 Dresses!! Å som vi skratta!! Gud va rolig å bra den va!!! Katherine å svenskan Malin Åkerman va grymma!! Haha...även fast Malin skulle spela den lite jobbiga typen så va hon cool å rolig hon me! =) Men ja sa ju att Katherine e så rolig!! Visst, nu spela hon ju en sån karaktär, men ja lovar, hon e sån i verkligheten också hehe!!
Iaf vill ja tro de!!
Så den filmen rekomenderar ja verkligen!! Spec om ni, liksom ja, har romantiska komedier som favvo genre!!! ;)
Mycke bra!! SÅ ja e nöjd!! Hehe!!!
Innan bion så tog vi en snabb sväng till Blue Moon Bar...Fridas kompisar va där så vi satt där typ 45 min, tog en cider å så...Face- 84 va där å spela live!! Peter sa att de va de som va me på Melidiefstivalen ? Ja..va de inte de?
De va iaf rätt bra...spela massa covers..men jäklit högt spela de iaf!!

Jaja...jag hade iaf en mycke trevlig kväll, men ja va gött trött när ja kom hem sen!! Klockan va ju iofs tolv så...så de blev typ sängen på momangen!

Har hittat den typ av hårfärg ja funderar på...men de tar vi en annan gång!
E så sjukt trött på mitt hår....redan haha! Vill ändra, göra nytt...coolt....men vad???

Vet iaf att sån här färg blire inte haha!!
Även fast "Paramore sångerskan" passar väldigt bra i de..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0