Aldrig blir man nöjd..

Hitta en grymt snygg, grå väska från Miu Miu!
Svindyr, men drömma kan man ju haha!
Bara sisådär $1599! (gick inte att kopiera bilden!
http://www.styledrops.com/handbags-25409.html
Snygg i svart också....jag som älskar svart!!
Finns massa designerväskor på den sidan, men mycke e inte min stil dock... haha kanske tur de! Inte för ja skulle köpt en väska för så mycke pengar, men kul å kolla runt bara.

Va e de förresten med dessa bambooörhängen??

Visst, de e allt snygga så, men så speciella e dom ju inte ändå! Eller?
Ändå har de blivit värsta poppis ju!!
Jaja..dessa e en mindre storlek å kostar ca 125 kr på www.cocoo.se
Sen finns de i större, silver och hjärtformade också....


Nåt annat som ja dock fastnade för på cocoo sidan var dessa klockor!!
 
Den Vita e ju snygg till sommaren om inte annat, fast den svarta e nog mer mej! Tycker de e grymt snyggt med länkar på klockor jag!
Å klockgalen som ja e så skulle ja lätt köpa nån av dessa, för billiga va de!! Under 300 spänn!! =) Sen kanske kvalitén e därefter då men.. 
Kul å ha som "ombyte" när man känner för de liksom.
Älskar dock min klocka jag har nu som ja fick av P, men ja...får se.. när ja får mer pengar månne ;)


Hittade även min favoritmascara till ett mycke bra pris på www.beautyplanet.se!! (Bra grejer för taxfree priser!!)
Glad ja blev för en sån "fjantig" sak liksom haha!


Den e ju väldigt dyr annars, så har bara blitt att ja köpt den när ja verkligen tycker ja förtjänar den eller haft råd typ.
Men nu ska ja nog slå till! När ja fått mer pengar som sagt då.

Sen fann ja dessa på samma sida!:

Sexpack med kokosdoftande bodylotion! Älskar allt som har med kokos å vanilj å göra! =)
Dessa kosta visserligen 349 kr, men de e ändå sex stycken med 125 ml i varje, så man lär ha dem ett tag iaf!
Kanske tjänar på de i längden me...spec. om man som jag, köpt body shops body butter innan! :s
Brukar inte shoppa på nätet, men gillar å kolla runt på massa sidor hehe!
Men man kanske ska börja?
nog e de ju bekvämt alltid, men ja gillar att kunna se, lukta, pröva å känna saker i verkligheten...men vissa saker går ju an!


Jaja..nog me tjejproblem haha! Nåt tips kanske ni fått nu iaf...vem vet. Det här är ju vad jag gillar så...

Ikväll blir de TV-kväll me Sandra, för onsdag e ju som sagt den bästa TV-dagen i veckan ;)
Så ja ska fixa en paj å bjuda på å sen blire Tv för hela slanten! =)
Va "Nollereunion" på Bunkern ikväll, men eftersom ja inte trodde nån skulle gå på de typ så har ja inte ställt in mej på fest idag! men de visade sig visst att de va en del som skulle dit...jaja...hade ändå inge å dricka hehe! Vågar inte gå in på Bunkern ändå haha...så jäkla sunkigt de ser ut där så :P

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0