Det är nåt sånt här jag har tänkt mej..

image147
Ja, jag vill ju ha både en stor å en liten hund...som i reklamen för värktableter ni vet hehe!!
SÅ nåt sånt här då ;)


Sitter å har inte så mycke för mej, hade tänkt ut å springa men regnar å har ont i huvet å ingen lust me nåt. Trött som en gnu också, så ja fördriver tiden me å kolla runt på hundar...
15.000 spänn ville dom ha på Blocket för en liten sak som denna:

Helt sjukt mycke pengar för ett djur mindre än en katt liksom!! Ne lite mer djur för pengarna tack!
Större hund å billigare! Fast har ändå börjat gilla små hundar mer å mer nu.
Chiuahua har dock aldrig vart nåt för mej, tycker de ser så rädda, lessna å fula ut. Men en del e faktiskt rätt söta ändå. Som dessa två.


Hitta en anna söt sak; Tibetansk terrier:

Sicka söta, lurviga å mysiga djur eller!! Man vill ju bara krama dem!
Men långhåriga hundar..nae..inget för mej de heller...

Som denna urgulliga björnen!

Finsk lapphund.
Hur mysig kan man bli?


Så himla fin...men inte min stil heller egentligen!

Haha, gud va bra att ja tar upp sånna hundar ja inte tänker ha..tycker bara att de e fina, även fast de inte e min stil.
Ne, ja vet va ja vill ha. Större hund med lite mer "action" i!  En som inte skäller för mycke, som man kan ta med på en springtur, korthårig så man slipper borsta å hålla på...familjevänlig å gilla barn!

om 4 timmar sitter ja iaf på tåget hem! Gött.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh jag vill också ha en ;D;D

Mammas hund har fått två valpar nu och en tredje är på väg just nu!

2008-03-14 @ 13:46:04
URL: http://fridaos.blogg.se
Postat av: Frida

Tack, det kan behövas ;)

Du, har du kollat ditt tenta resultat? Man var tvungen att gå till studenten i focus så jag får väl vara dyngnervös hela helgen. BLÄÄÄÄ

2008-03-14 @ 14:48:06
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0