Tattoo nr1, fika, huvudvärk, TV

weeiihooo! SÅ va förste man till rakning klar! ;)
P has got a tattoo!! =)
Å gud va nervös jag va! Haha..jo, P blev allt de me precis innan men..usch..vet inte varför jag blev de eg, men ja tror de va för att ja inte ville att han skulle få ont typ..gillar inte å se människor i min närhet lida typ. Låter ju väldigt blödigt men de e nog anledningen till varför. Fast me P:s lugn så gick de rätt snart över. Så fort han börjat å man fick veta hur de kändes så va de lugnt!
Som tur va kändes de nog "bättre" än va han trott phu! Hihi
Men de va väldigt skoj att se live faktiskt! Ja som vart/är så himla nervös för min, så känns de aningen lugnare nu..men ja ska inte ropa hej för att P tyckte de kändes okej inte! Nej nej!! Ja ska bannemej va beredd på de värsta! Lika bra de så man inte får en chock om de skulle va olidligt :S

iaf...de hela gick väldigt fort!! Tog typ bara 30 min elle nåt! =) Å resultatet blev himla bra tyckte ja!! Skitsnygg å cool! Å de känns bra att bejbe blev så nöjd också! Lite lättnad där me....
Sen att de blev billigare än väntat va också en glad nyhet kan ja tro!
Now I´m excited!!

 
Heting ;)

Efteråt gick vi till "wayne´s coffee" å fikade! Vonnan va ju me också så de blev en liten minitripp alltihop!  Skoj så där på en tisda...
Kändes lite som att de va helg elle nåt knas.. sen gick vi runt lite i affärer å P fick köpt ännu lite snyggt! Nöjd igen!sen vinka ja av dem vid tåget vid sju å va sen hemma igen kl halv åtta....nästan 12 timmar från lägenheten= lång dag! 
Vilket betyder trött å ont i huvet som tusan!! åååh hatar de!! Men ja vet va de beror på..allt hänger på att lunchen inte blev som den skulle...för lite mat där helt enkelt! Sen har de inte blivit bättre...tog ju visserligen en go Foccacia på fiket men ändå...huvevärken sitter i än minsann!!
Så me andra ord..ingen träning idag heller! fyyy fan!! Ångest nr 1!
 men hade inte orkat elle haft tid...va tvungen å fixa mat till imorn me å kl va redan 20 då så...fast ja va rätt sugen å nära på att ta en go cykeltur elle walk för de va så gött väder idag! men icke..
Men men..sånt ere! Ångest nr 2 är plugget!! usch...nu elle aldrig typ!! Skärpning..men de e svårt å hinna me när man går långa dar nu för tiden...när man kommer hem har man ju "vanliga sysslor" å göra plus att man ofta e dyngtrött å plus att man vill träna...å plus att de ofta e iaf 1 program som ja följer per dag på kvällen som ja vill se....ja de lät ju väldigt bra, NOT!
Å de e inte för att man måste se på de istället för att plugga, nej nej, men min pluggräns för dagen går ändåså vid kl 20 typ så då brukar ja ha "min fria tid" elle va tusan man ska kalla de haha!
ja gud va präktig man lät där då haha!
Whatever!!

En kul sak till e att de va Gossip girl ikväll!! Som ja väntat!!
Lite gött att man såg på de i söndas när de sände alla tidigare avsnitt så man fick en refreshener ;)
å nu ser ja på desperate...

Måste nog göra nåt åt min huvudvärk.....åh suck..imorn har ja tvättid!! Bläää... 

Kommentarer
Postat av: Lina

den va himla snygg hörru! men nyfiken som jag är undrar jag förstås vad det "står"??=)
Puss

2008-05-21 @ 12:06:53
URL: http://linamaria87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0