Chris fan!

Superhuman

Två fräschingar i en å samma låt!
Nu e dessutom vidoen här! =)
Grymt bra låt tycker ja!



Har vart på box nu...första ggn ja pröva de å de va positivt!! =) Riktigt skoj å jobbigt!! Å mkt box! Å de e faktiskt skoj! Trodde inte ja va nån "boxningsmänniska" men de lär ja pröva igen =)
Synd att ja missa P vid tåget bara..... :( trodde ja skulle hinna..men icke!
Jaja, syns ju snart!!

Nu ska ja snart te jenny å kolla bonde söker fru me hon å Sarah! Sen blire grey´s om ja får som ja vill :P


see ya

Kommentarer
Postat av: Lina!

Haha, jag är sämst på att plugga. Hittar alltid något att göra istället och letar undanflykter för att slippa sätta mig med böckerna=) Men ikväll har jag ett häfte som jag MÅSTE läsa igenom och sammanfatta, sen blir det stenhårt plugg hela dagen imorgon - måste övertala mig själv här nu!=D Ne, de ska bli skönt med helg - det är en sak som är säker!

Vi blir här hemma på lördag om ni vill komma på förfest förresten! Ha de fint, så ses vi i helgen. Puss kram!

2008-10-29 @ 19:45:30
URL: http://linamaria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0