Dreams...


Jag längtar
....tills hållfen e slut så man har en kurs mindre!
Jag längtar....till jul och jag förhoppningsvis får lite lov!
Jag längtar....efter snö på julafton!
Jag längtar....till nästa torsda då ja å Sandra ska på Björn Gustavsson och co! =)
Jag längtar....tills jag har pluggat färdigt! Även om jag trivs som student å i studentlivet!
Jag längtar....tills man får ett fast jobb å en fast inkomst!
Jag längtar....tills vid båda har ett fast jobb!
Jag längtar....tills julskyltningen börjat å man kan gå runt å shoppa julklappar till julmusik!
Jag längtar....tills man kan känna att man gjort en bra arbetsdag och kan komma hem till sin familj å slippa tänka på plugg m.m! Man kan bara göra precis vad man vill!
Jag längtar....efter att få bli sambo!
Jag längtar....tills vi får vår första lgh å att få gå å köpa massa inredning å planera ihop!
Jag längtar....till den dagen då jag har ritat och designat mitt egna hus! (även fast de inte e säkert de kommer hända)
Jag längtar....tills vi äntligen har sparat ihop och får komma iväg på vår gemensamma resa! Låååångt bort!
Jag längtar....till att få köpa en hund! =)
Jag längtar....tills alla måsten e slut.
Jag längtar....och ser fram emot vem min mentor är! Samt om de kommer öppna nåra dörrar eller ge mej bra information!?

Jag längtar....tills man får tillbringa varje dag/natt ihop å slippa sakna! Även fast de är oerhört nyttig emellanåt!

Jag längtar....efter en go middag a´la´svärfar =)
Jag längtar....till fredag! =)



Meeen...den som längtar efter nåt gott........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0