Ibland får man rå om sej själv!

(Inlägget innan e från  igår, blev visst inte publicerat så gjorde de nu?)

Idag känns de mkt bättre än igår.
Vet eg inte varför men lite har la lättat kanske....dras med en aning huvudvärk bara :s Not så nice...brukar få de när ja har för fullt i huvet me maassa onödiga tankar...

Men idag mår Jag bra för att:
- jag har köpt mina första julklappar!!! Grattis till mej, aldrig vart i så god tid tror ja haha!
(Så ja e i princip klar me mammas! Gött faktiskt! Varför e de roligast å köpa till mor? (och P då) jo, för att de e lättast å hitta på grejerför å för att man gillar å se reaktionerna på dem mest!! Man vill skämma bort dom helt enkelt!)
- ja har gjort 3 tentor idag!
- ja har bestämt mej för att klä ut mej en aning på lördag (iaf liiite), å ser fram emot de!
- ja hittade en söt/snygg/fin klänning idag! Nyårsklänning månntro? Kan bli, kan bli....
- jag har lyckats stödja både "Rosa bandet" och "Barn som blitt utsatta för Trafficking" idag! =) Bra människa
- jag har bokat träff med min mentor!
- jag har fixat matlåda tills imorn
- jag har diskat
- jag har köpt klart presenter till pappa
- jag har lämnat in min klocka på lagning, å förhoppningsvis blir de gratis :S ??
- jag har lyxta till de lite för mej själv!


Dock ser de fortfarande mörkt ut me Håkan biljetten...nån som e sugen??
Å dock ligger ja ju fortfarande aaaasmö efter med räkneuppgifterna i Trä.....men de får bli nya tag imorn de!!
idag bestämde ja mej för att ha en "göra- vad- ja- vill- dag"! Eftersom ja ändå suttit 4 timmar å skrivit 3 tentor idag så var ja värd de kände ja! Oavsett hur de gick...
Så de gjorde ja! =) KÄnns så gött!
Ibland kan bara tanken på att ja har världens bästa pojkvän få mej på sååå mkt bättre humör! Hur "skrytigt" de nu låter då :S?
Ne men de ja menar att när de känns så motigt som de gjort de senaste, å så försöker ja tänka: "de finns myyycke värre saker här i livet, å ja har ju faktiskt nåt som inte e motigt också, å de e kärleken.
Jag har en toppen pojkvän som älskar mej mest av allt, de slår rätt mkt annat de, när man tänker efter!!


Nu blire Äntligen Hemma å sen Desperate!
Skulle eg vilja se Rosa bandet galan.....meeeen man får ju prioritera...får la "zappa" litte :P
Baka vore najs! Va alltför längesen de.
men får se.......


Fan e de bara tisdag??

/Katie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött o va ute i tid! ja har lärt mig de de senaste åren dela upp utgifterna o de smyghöjer oftast sakerna innan jul tkr ja :P

Hoppas dina tentor går bra:)

2008-10-29 @ 15:56:01
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0