Paus...



...inte för ja hunnit plugga så mkt än då men....FAN!
Dagen har bara runnit iväg känns de som!
Hoppade träningen bara för ja inte hunnit me plugget nu ikväll me...å de ångrar ja lite nu i efterhand kan ja känna..men men.
För hade hunnit me de me eg., men fick känslan att de skulle bli så stressigt me plugget! Å e de nåt ja ogillar så e de å känna press över ont om tid för plugg!!
SÅ de va la klokt iofs men...nu får ja försöka komma iväg på freda ist :P Så ja får mina 3ggr/vecka.....

Imorn e de äntligen sista deltentan! Nr 6 i ordningen!! Känns gött, även fast ja har ett par efter mej....har gått rätt fort ändå faktiskt!! Men ja ska göra mitt bästa iaf =) Som vanligt!
SEEEN mina damer å herrar, ska ja å Sandris på Björn Gustavsson å Co!
Lite skön stand up i Aula Magna e inte fy skam på en torsdagkväll ;) Kommer bli sjukt bra tror ja!! Ser fram emot!

Idag hade vi ju vår första mentorträff också....dök min mentor upp? Ne!
Där satt ja som ett ensamt fån medans alla andra tjöta runt me sina haha!!
Men men sånt som händer å ja e inte bitter över de! Han hade ju anledning å sånt får man tydligen va beredd på inom den branschen? Busy man de där kanske hehe ;)
"Han satt säkert nånstans å käka Riesen godis" som Jenny påstod....haha!
Han skulle iaf vart bra sa de som kände han, så de håller vi tummarna för! Får fixa träff me han på egen hand nu då!! Kan bli intressant detta!


ne inte tid me detta...e så jäkla busy asså!
För kl 20 e de Roomservice å kl 21 e de Grey´s! så efter de blire inge plugg inte!!

SNart kommer baby hit!! =) Jippi jippie jippie! Längtar!
(haha kände mej som fem där)
Oslagbara*



/Katie*

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hörde det där, dålig stil tycker jag minsann! Du får boka in nästa onsdag istället, för det var tydligen den 29:de ;)



Imorgon laddar vi för Björnas ;)

2008-10-22 @ 20:26:05
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0