"The Greatest"

Sitter å lyssnar en grymt bra låt.....passar väldigt bra nu när ja känner mej litte nere...igen! I know.....ja e knas...
Vill ha LOOOOOOOV elle nåt....
Här e låten iaf, av en litte otippad artist! Visste inte att denna forna Destiny´s Child medlemmen kunde så bra på egen hand ;) hehe!
Så himla fin, dock e de inte hela låten.... men snygg frill har hon iaf ;)
We break the dawn e en annan mkt bra låt me henne! Lyssna vettja, om du inte har nåt annat för dej!


Ååh...ska bli gött å gå å träna snart här så ja får nåt annat i tankarna...känner mej som en zombie idag? Vet inte va de e me mej! Trött, å trött på å plugga..har la haft en tenta i veckan hela hösten känns de som ??? Ne men typ......inte långt ifrån iaf!! suck.....hade man satt dom på första försöket också så hade man sluppit få dubbel så mkt jobb...men men...ja e väl inte född med så hög hjärnkapacitet?
Kan inte va bra på allt...frågan e bara va ja e bra på ist?
Hmm....


Ne ja får sluta tycka synd om mej själv nu!! Ja e sååå bra på de, å grejen e att ja verkligen tycker synd om mej själv me! Haha..de e ju de...de e inte bara de att ja får de å låta så, ja GÖR verklligen de me!
Jaja...ja e la inte ensam om de kanske....eller? :s
Tror att ja lyckats få de å låta som att ja inte trivs, eller gillar min utbildning å så här i bloggen...SÅ är inte fallet alltså!!
vet att ja klagar mkt å så, å de e inte lätt, för ni som känner mej vet att jag å matte har ALDRIG gått ihop.
Å i denna utbildningen e de typ, ja, bara matte!
Så ja nu förstår ni kanske. Men de betyder alltså inte att ja tycker de e trålkigt, att ja vill hoppa av elle nåt sånt, konstigt nog kanske många tycker, ja me, men den tanken har faktiskt aldrig slagit mej!!?
Vilket e tur för de hade ja aldrig pallat me!!
Utan ja trivs skitbra me allt, klassen , skolan, lägenheten, byggprogammet!!
De e bara de att de e motigt...ja vill så gärna känna mej duktig! Men ja ska klara mej igenom de, för ja vill detta, ja tycker de e intressant å allt, de e bara att ja går emot mina "kunskaper" lite så de blir aningen jobbigt å svårt emellanåt....men ja ska ta mej igenom de, nån gång! JA borde eg va stolt att ja ens "Våga" ge mej in på detta som inte alls e va ja e duktig på eg.....men ja har väl inte riktigt insett de än kanske hehe!!

Ne nu ska ja me jenny på box!? =)

/Katie* 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman!

Hade min första tenta idag, inte tillräckligt förberedd såklart.. så har verkligen ingen aning om ifall det gick bra eller ej. Men på dom 6 frågorna hoppas jag verkligen att jag lyckades skrapa ihop dom 3 poängen som krävdes för godkänd. Man känner sig ju ännu mer misslyckad om man inte tar några poäng när det är så lite poäng det handlar om=) M du fattar va ja menar... Klart de tar emot o plugga, jag har ingen läshjärna över huvud taget och har aldrig haft, men jag lever och det går bra i mitt liv ändå!! Men man måste försöka, tillåta sig själv att misslyckas och va glad när det går bra!!! Vi sitter i samma båt tror jag... ;) Puss gumman!!

2008-10-29 @ 17:03:53
URL: http://linamaria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0