första singel, första videon

"Made in Sweden" Janet Leons första singel + video!
Tycker den e helt ok! Hoppas å tror hon kommer gå långt, de vore iaf roligt!
(Ja ja vet ja lägger upp mkt klipp för tillfället.....men de e bara å ignorera om ni tycker de e ointressant)

 



Heeey, läste i kära Metro i morse att våren e snart här!!!!
Haha, sen kan man ju tro så mkt man vill på vädersnubbarna, men i slutet på mars spådde de att värmen skulle komma så smått!!
Jag längtar tills snön e borta, fåglarna kvittrar, solen skiner å träden börjar få färg igen! OCH att jag förhoppningsvis får tebaks min springlust å ja längtar tills ja blir blondare i huvvet!!! =) Men inte än.....

Å förfesten på lördag e kirrad å klar me!!! Kommer bli lajbans de, kan inte bli annat liksom!! ;)
Å imorn kommer mor å hälsar på! =) Då ska vi ut å käka mat! Gött å bli bjuden :P


Ne nu ska ja ta tag i aaaall tvätt...
sen ikväll blire å fira Greys Anatomy premiären me "Leilas" kärleksmums!! =)=)

Ciao bellas*

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte mina heller, tredje gången jag ser videon nu och jag grinar lika mycket varje gång! Det är verkligen sånt som är kärlek!!

2009-02-19 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0