På g!!

Januari har gått, å nu e de redan februari!!!
Året har ju börjat lite mjukt sådär, å ja har iaf kommit in en deeel i mitt tränande å hälsosammare liv haha!!!
Men än är ja inte där ja ska vara.....


Neeee...löpningen är ja dock inte igång me än! Å de e ju eg prio nr ett!!
Hade tänkt ut igår, å inviga min nya "vinddress" med en löprunda, meeen....vädret va såå inte tilltalande!!!
HAde fullt upp som de va ändå efter skolan!
Men ja ska komma igång, herregud, ja måste ju, annars vet ja en som kommer dö av utmattning i sommar haha!
Ja hoppas att viljan kommer snart....för de e den som inte infunnit sej än!
tror att ja vill ha lite sol å vår eg...så de blir roligare....känns såå tråkigt nu!
Å när man köpt träningskort så vill man så mkt hellre gå där också, de e ju såå mkt roligare å gå på gruppass å motivera varann å bli påpushad=)
Men ja ska kämpa, maten har ja börjat ändra på till de bättre, så får se hur de kommer gå :P ska försöka hålla de så länge ja kan iaf!!
Vill verkligen komma ner till min "normalvikt" igen!!!! USch....trivs inte nu!!!
SPec. inte när vissa kläder inte passar som innan sommaren....suck!
Men klarar ja de, DÅ ska ja belöna mej med nåt....vad återstår att se!! =)

Denna veckan ser iaf hittills ut:
Mån: Promenad
Tis: Spinning
Ons: Box
Tors: Styrka eller Powerstep
Fre, lör sön....återstår å se!

Åh nu kurrar min mage! Får ladda med energi nu!!!!

/K*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0