phu!

Nyss hemkommern från TC core passet...å de va bannemej extra jobbigt idag!! Hade inte en aningn om att de va 45 min spinning å 30 core heller...trodde ju de va 50/50!!! Å corepasset va ett gammalt, men sååå jobbigt!! Å de kändes att ja gjorde situps på bollen igår me!! Shit!! Å att mina ben inte e helt vana med å jobba så mkt heller....Men gött känns de ju nu!! =)


Jo, idag kom ju mamma hit å besökte mej! Kul!! SÅ henne Mötte ja upp efter skolan så bjöd hon mej på mat på Teachers!
Blev en räksallad för min del å så hade hon, söt som hon e, köpt me sej semlor!! =) För de vet hon att ja tjatat om så länge!
Meeen den fick ja snällt spara tills efter träningen så den ska ja ta här till "Du är va du äter" sen haha!!
Blev en snabb sväng hem till mig å kollade läget, ja bjöd på mina kärleksmums å sen va de snart hej då igen å iväg på träning, å mamma for till stan. Önskar ja kunde gått me till stan å shoppat å fått mer en heldag ihop..men men.
Kändes tomt bara av den korta stunden faktiskt... :S Kul att få besök iaf såhär mitt i veckan!!
Ja älskar fan min mor, fast ja kanske e dålig på att visa de......

phu....nu har ja iaf läst igenom allt inför tentan imorn en sista ggn.....nu hållar ja bara alla tummar å tår för att de blir en snäll sådan! Den måste gå vägen!!

Nu ska ja njuta av årets första semla! =)
/*K

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till på tentan c")

2009-02-20 @ 00:29:08
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0