utmanad av Johanna

4 AV MINA FAVORITPROGRAM
♥ One Tree Hill
♥ Grey`s Anatomy
♥ Gossip Girl
♥ Äntligen Hemma å alla andra inredningsprogram!

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR:
♥ Efterfesta haha
♥ Sov länge!
♥ Käkade pizza å myste med bejbe
♥ Åkte upp te Ksd igen...

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
♥ Att bli faster i aug!
♥ Sommaren å va den har att erbjuda ;)
♥ Att bli färdig med utbildningen å vad som blir ens framtida jobb!
♥ Att bli sambo!

FAVORITRESTAURANGER:
♥ Teatergränd
♥ Alfie
♥ Ladan i Branäs
♥ Svärfar :)
Är inte direkt en "trogen" restaurangbesökare kanske, men dessa är iaf de restauranger som ja ätit bland den goaste maten!

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:
♥ Att klara mattekursen så småningom...
♥ Skaffa mej ett sommarjobb med min programinriktning!
♥ En låååång utlandsvistelse med <3
♥ Ett snyggt hus som har allt och som man har vart med å ritat :P haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh Alfies har såå god mat!! åh efterätterna går itne helelr av för hackor;)

2009-02-02 @ 22:03:42
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0