relationsship

Bjuder på en lista såhär på morran....


Vad heter ni?
Katta, Peter
Hur träffades ni? Haha...på krogen :P
Är ni förlovade? Nej 
Bor ni ihop? På helgerna! Å loven såklart!
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? ja
Isåfall, vem kör bäst? Ja ja får allt säga han då!
Kommer du ihåg er första kyss? Klart! ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Hmm...ja vet faktiskt inte de :S Dåligt...men tror de va rätt "samtidgt"...
Vem är äldst? Han.
Vilka stjärntecken är ni? Vädurar!
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Kan vi sjunga? Haha!
Håller ni i handen på stan? Ja de händer!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Hmm...nae inte så värst mkt faktiskt...hade haft kontakt ca ett halvår innan bara.
Blev du kär i första ögonkastet? De kan man nog säga faktiskt! =)
Har ni någon speciell låt? Japp!
Har ni några "fri kort"? Jag: Robbie Williams Han: Rihanna, fast vet inte om han e helt nöjd me de valet :P
Har ni varit utomlands tillammans? Tyvärr inte än men de kommer!! =)
Vilket är ert bästa minne? Hmm...svårt när man har maaaassa bra minnen ihop, men ur min synvinkel är ändå tiden när vi precis träffats å innan där väldigt fin!!
Låter fel kanske att tiden "Innan" va bäst, men de va så sjukt underbart å man sväva på moln varje dag! <3 Såklart gör ja ju de nu me, men ja, ni förstår!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter i var sin "stad" haha! Nej men fredagar är vi oftat ihop ändå...brukar bli en lugn myskväll med TV å go mat! =) Eller som ikväll, bio!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Haha...ca 1 min gångväg kanske :P
Blir du lätt svartsjuk? Nej, de kan ja inte påstå!! Litar ju på han så varför skulle ja bli de!
Tycker till å me ibland de e lite "skoj" när folk stöter/flirtar med han, då vet ja att folk tycker han e lika snygg som ja tycker att han e å då känner ja mej stolt att de e mig han valt!
för ja vet att de e mig han är ihop med å mig han vill ha ändå hihi :P
Sen finns de ju såklart undantag då....
Brukar ni bråka? nej de e inte mkt faktiskt. Kanske om smågrejer men då blir vi snart sams igen..inget ja kan kalla bråk iaf, mer oense kanske.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer!!!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Klyschigt men ALLT!!! (ok, ansikte, händer, rumpa, underarmar :P)
Brukar nån av er prata i sömnen? Haah...ja tydligen har de hänt. Men mer han än mej! Mest om fotboll då haha :P


Jaa...de där va kanske lite "utlämnande" men ja bjuder på de!
Gör den ifall du har lust!

Nu ska ja hoppa in i duschen å sen vidare till stan här framöver å sen till tåget!! =)

Ciao Bella!

KP*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0