waiting

Sitter här å väntar på att få träffa mina goa vänner!!! =) Blir ltie käk å dricka å förhoppningsvis massa tjöt!

E gött rastlös måste ja säga så de e därför ja sitter här...så ja har eg inte nåt vettigt å skriva men......
Har försökt plugga idag igen....fan va tröööööögt!!!!!! Å hujedamej va tråkigt.....å får ångest snart för att dagarna bara, rent ordagrant, flyger förbi!!
 Å va gör man?? Inte mkt....vill göra så mkt...men min ekonomi sätter väl en del stopp...träna...hmm..ja jag e grymt sugen som sagt, men väntar ändå litegrann tills ja e i Ksd igen å kan börja på allvar...men kanske de blir ett spinningpass här till veckan ;) (Kommer dö!)  å nåt gympass kanske....


Grymt sugen på å se AUSTRALIA också....Hugh Jackman ska ju va så grymt het i den förövrigt....hmm...han kanske inte e heeeelt min stil men....filmen ska ju va bra också haha!!


Ne...om man skulle ta å snygga te sej lite....gått alltför länge i mjukiskläder å osminkad de senaste....phu!!


Trevlig helg! (asså e de lördag?)

/K*

Kommentarer
Postat av: Carro K

Tjaaba.. har du inte sett Australia så tycker jag att du ska se den.. riktigt bra.. sevärd!! =) lång men, det var värt att få träsmak i baken, o så SNYGG han är.. man dregglar :P

2009-01-05 @ 20:09:45
URL: http://carro886.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0