Bränd 2

Bränna nr två - Check!
Japp idag e ja slööö, varm, trött, bränd å törstig!!
Dryga 7 timmar mot en solvägg tar ut sin rätt!
Fan, å ja som smörjde mej.
Vaderna ser ut som "hej kom å hjälp mej" å ryggen har fått sej en rejäl törn.
Men ja e inte bitter. =) Ja ville ju få färg på samma gång så...
Ne, jag e rätt nöjd faktiskt, för JAG har tatt mitt första dopp i vänern!!! =)
När ja kom hem hade ja bara bestämt mej, "morsan du får hänga me som stöd", ja skiter i hur kallt de e ja ska bada!
Jo, de va kallt men de va inte outhärdligt faktiskt, de va gött på nåt sätt!!
Så bättre sent än aldrig, eller hur!
Men eg. tycker ja inte de e sent, för de har då inte vart nån direkt sommar som kunnat värma upp vattnet direkt.
Men får vädret forstätta så här (gääärna nästa vecka också) så kan de nog bli riktigt gött så småningom =)

Imorn hoppas ja få me mej några vänner ut på lite grillmys på kvällen =) De e ja sugen på!!

Ne nu ska ja käka sill å potäter =)
Sen blire jordgubbar med Kesella - Vanilj, aldrig provat den så de ska bli intressant, å så Allsång på Skansen då =)
Som ja längtat efter jordgubbar, nu äntligen unnade ja mej dom! Svenska också =)

/Katie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

kesella vanilj e såå gött...de på gröten med äppelmos+kanel..blir som äpple paj;) Good frulle dä:P hopaps "brännan" lr rodnaden lagt sig itne kul o bränna sig så de flagnar direkt. kram

2009-06-24 @ 18:06:38
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Anonym

Kommer du ha pass under sommaren i thn tro?

jag ska försöka ta mig till Polen i september, är adopterad därifrån o det visade sig att en på jobbet också är adopterad o är född 8 mil ifrån min födelsestad. Hon har hittat sina föräldrar, hon o ja ska flyga ner då o leta upp mina o besöka mitt barnhem! Känns som en del av mitt livs gåtor kommer bli upplösta c")

2009-06-24 @ 22:11:30
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0