"Fy fan va vi e bra!"

Nej, ja har inte tatt studenten igen, men känslan e inte långt bort nu! =)
Sista tentan för år 2 är gjord, å från å me NU har ja SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Å de känns ungefär såhäääääääääääääääääääääääääääär jävla gött!!!!!!!
Äntigen!!!
Ja e nöjd, även fast man kanske kunnat presterat bättre i vissa situationer (de kan man ju alltid) så har ja ändå kämpat mej igenom ännu ett år å gjort så gott ja kunnat å fått mer godkända tentor än år 1, vilket känns himla skönt! =)
Ett år kvar, troligen, sen e man byggingenjör!!
Helt sjukt! Lilla jag liksom, som kommer stå som ett ? i arbetslivet haha!

Ja vet att ja har en omtenta i augusti å de kommer bli trögt, jobbigt å knapert med tid å plugga till den, men just NU så skiter ja fullständigt i de!!!!!!!!
För idag känns de så himla gött!! Kommer Gå runt me ett leende på läpparna hela dan! =)
Här ska njutas! =) No worries!!
Imorn firas det med en härlig grillfest hos Spetz, med de bästa vännerna man kan tänka sej ♥

Tänker på mina vänner som tar studenten idag i vbg, hade så gärna velat se er, men ja önskar er iaf en hejdundrandes bra kalasdag =) De e ni bannemej värda efter allt slit!!!! Fy fan va NI e bra!! Njut av dagen! De ska ja!




Nu ska ja äta min sista matlåda å sen tar ja mina ca 7 väskor å åker med mor hem vi halv två!!!!!
Min nya adress blir från å med idag Backegatan 13b, Mellerud, å de ska bli underbart att få leva sambo-livet för ett tag!
Som ja längtat!
Love you boo!


Ikväll ska de hejas på Åsebro i Åmål! =)


/ EN lycklig å nöjd Katta!

Kommentarer
Postat av: carro

tack katie! =) som du sa att de går för fort, o de gjorde dessa två dar som var de bästa i mitt liv, känner en otrolig tomhet just nu.. saknaden av alla! men ändå en lättnad av att man fixat gymnasiet:) o du har ju bara ett år kvar ju, helt sjukt! "sommarlov" är vi nu värda efter hårt slit! Puss

2009-06-08 @ 11:29:21
URL: http://caboom.blogg.se/
Postat av: Kina

Great work babe! Måste kännas bra att bara få "vara" nu efter mycket slit och plugg! Du är värd det! Hoppas ni hade det kul hos spetz! puss å kram

2009-06-09 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0