Hallelulja

Hah vet inte varför ja skrev den rubiken men...jo för ja såg nyss den sjuuukt jobbiga "Kvik reklamen"!

Phu!!!
NU, ska ja äääntligen luta mej tebaks i min säng bäst de går, å slappna av till veckans bästa TV dag =)

Halv åtta hos mej
Roomservice (hur kul e de inte me gästisar som kommer å hjälper till att inreda? Tror dagens kök kommer bli sjukt bra iaf! Ja som äälskar kök!!!)
Grey´s Anatomy
Fråga Olle (premiär å snygg Martin e inte att missa :P)

Ooj oj...denna dagen har då gått i ett, dock har ja inte pluggat, trots att ja va hemma vid lunch :S.
Får bli hårt imorn ist. Men helt ärligt, ja har inte hunnit!!!
visst kunde ja kanske skippat några grejer å gjort på tex fredag, men nej då.
Ja kom in i ett sånt "Go"!

Jag har iaf
Storhandlat
Städat toa, kylen, micron, dammat å dammsugit
Haft ute allt vad sängkläder å kuddar heter på balkongen å vädrat
Bytt sängkläder
Tvättat
Lagt undan alla vinterskor (ja kanske tidigt men orkar inte me dom) å tatt fram alla vårskor =)
Bärt upp balkongmöblerna som sagt =)
Tränat
Å nu lagat våfflor å korv (åt 5 st så e sjuukt mätt nu) å till har dessutom gjort matlåda till imorn!!

Som tur var har jag fått ner U2:s nya album å även Kings Of Leons, så de underlättar alltid me bra musik när man grejar så! =)


Ja e så nöjd...å känns så gött å va nyduschad, nytränad å trött i kroppen, har en fräsch kyl som för en gångs skull e full å sen lägga sej i nybäddad säng till bra TV program!! 
Kan de bli bättre??
(jo om P var här då men)
Förresten, världens goaste budget bodylotion!! Luktar sjukt gött lääänge =)

Imorn ska ja te skolan å plugga hela dan iaf....iaf så länge tills ja kan de!
Gud va mkt blogg som sagt...men efter att haft liite torka å mindre lust ett tag så fick ja ta igen lite hehe!

Nighty
/Katie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen!

Har du möjlighet att föra över pengar till mig tror du, så jag kan gå och hämta ut paketet - det har kommit nu!!:)

Ha de gott! Puss

2009-03-26 @ 16:10:40
URL: http://linamaria87.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej tjejen!

Har du möjlighet att föra över pengar till mig tror du, så jag kan gå och hämta ut paketet - det har kommit nu!!:)

Ha de gott! Puss

2009-03-26 @ 16:11:14
URL: http://linamaria87.blogg.se/
Postat av: Lina

Frakten ska vara inräknad redan! Enligt vad hon skrivit till mig så ska du betala 474 kr. Och då stämmer det med slutsumman iaf!=) skickar kontonr i mejl på fejjan! PoK

2009-03-26 @ 18:01:58
URL: http://linamaria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0