hjärta

Hallå, vänner jag saknar er!!!!!!!!



m.fl.

Kommentarer
Postat av: Frida

förstår inte dom som säger att han inte är het :) haha



Jag tackade ja! Jag är ju dum om jag inte tar jobbet nu i dessa tider. Men jag känner att jag inte vill bli fast på ica i hela mitt liv men så behöver det ju inte bli. Nu kan jag ju ta tillfälle i akt att plugga upp betygen eller nått på distans. Jag är ju inte riktigt 100 på vad jag vill bli heller :)

2009-03-19 @ 17:01:40
URL: http://doyoufeelmypower.blogg.se/
Postat av: Jenny D

saknar dig med vettu! snyggt kort på mig där=P!!

2009-03-19 @ 18:14:32
Postat av: katta

haha visst va de jenny :P ja bara tog första bästa ! hhihi

2009-03-19 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0