Å så blev de!


 

Ville testa nåt nytt så då blev de chokladvåfflor!
De e både kanel, kardemumma, kakao å apelsinskal i så detta blir nog spännande tänkte ja!
Å ja, de blev helt ok!! De positiva va att de gick snabbare än vanliga eftersom de e k
Prova gärna, men fördrar nog ändå gamla hederliga våfflor ändå =)

Har pluggat en del idag...fast motivationen va inte så bra som ja hoppats på...va gött me sovmorron iaf!
Så hade ja gått upp tidigare så hade de nog blitt mer..men men...
Tog en promenix på 30 min å sen gick ja å handla å laga våfflorna..å nu sitter ja här!
Gött väder blev de ju idag ändå!
Synd de ska regna imorn när vi ska lira fotboll hela dan med start 10.30!! :S Jaja! Kommer nog bli skoj iaf =)

Ska gå å hyra en film om de finns nån bra...e ju inget direkt på TV såhär på torsdagar...suck!
Haha de gamla V.Ä.N.N.E.R avsnitten e för härliga!! =)


Trevlig kväll på er!
/Katie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det farliga med att beställa så många på en gång kan nog vara att dom glöms bort. Kanske är bättre att beställa i omgångar eftersom det är så kul att läsa när man får något nytt. Nu har jag ingen bra bokhylla så jag gömmer dom under sängen. Men förhoppningsvis ska vi köpa en på ikea snart, och står böckerna framme blir man ju oftare påmind om vilka man har!!=)Ska starta om med den rosa i väntan på att dom andra kommer!!:)

2009-05-22 @ 15:47:37
Postat av: Lina

Ja, de va ju jag som skrev... :) Men namnet försvinner ju så fort man börjar skriva själva kommentaren:S

2009-05-22 @ 15:48:24
URL: http://linamaria87.blogg.se/
Postat av: ♥ Emelie berglund ♥

Välkommen in och tävla om en ny bloggdesign hemma hos mig.

Du bestämmer jag fixar. :)

2009-05-22 @ 17:44:28
URL: http://Likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0