Tips!

Igår hyrde jag "Changeling".
Å ja säger bara, har ni inte sett den, SE DEN!!!
Sjukt bra, gripande, rörande å man satt som på helspänn för man ville hela tiden veta va som skulle hända i nästa scen!
Sen är Angelina helt grym som mamman! Måste va en av hennes bästa roller hittills!


Att de är en verklighetsbaserad film gör inte saken sämre!!
Älskar verklighetsbaserade, de gör de hela mer intressant men även mer svårsmält på nåt sätt, för man kan inte förstå hur nåt sånt här kan hända i verkligehten!!!

Nåt mer som ja verkligen gillar är dansfilmer!!! =)
Som ja nämnt tidigare ja!
Så nån mer än ja som såg Dirty Dancing 2 igår?


Först tänkte ja, men va e de här för skit, en tvåa liksom..med helt andra skådisar å handling!
Men så fort ja börja kolla så kunde ja inte sluta!! =)
Allt som har med spanska, salsa å killar som kan dansa å göra älskar ja!!
Då e de svårt å låta bli å kolla hehe!
Så den va faktisk väldigt bra!! Fin film helt enkelt!

Sitter å kollar på MTV nu av nån anledning..å just nu e de Americas best dance crew! Å fan va de e duktiga!!
Om de e nåt ja önska att ja kunde elle fick chansen att lära mej så e de å dansa hip hip å salsa!!
Vore såå ballt! =)


Å ja, ja vill fortfarande se BOUNCE live!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har velat se den så länge, och i fredags blev de äntligen av! Håller helt med, såå bra film! Jag gillar egentligen inte Angelina, men i denna va hon sjukt bra och jag har svårt att tänka mig nån annan i den rollen!! Haft en bra helg sötis??

2009-05-24 @ 17:32:08
URL: http://linamaria87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh ja vill också se o som du skriver verklighetsbaserade.. Den ska jag hyra nästkommande regniga dag- lätt!

haha oh dansfilmen ja..finns en till på den sidan ja ska göra imorrn så fulsnyggt..:P

Hoppas du haft en bra helg med campusfesten o allt, men de verkar allt så :P

Kram

2009-05-24 @ 22:12:21
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0